میرے سپنے وچ او آیا مینوں اپنا حال سنایا


  •  میرے سپنے وچ او آیا
  • مینوں اپنا حال سنایا
  • مینوں دل دی گل سنا کہ 
  • اپنے سینے دے نال لایا
  • میرے دل نوں اونے حمزہ
  • اپنے دل دے نال رلایا
  • میرے سپنے وچ او آیا
  • مینوں اپنا حال سنایا

  • اپنی سانسوں کو اس نے میرے نام لگا دیا
  • وہ ایسے میرا ہوا کہ خود کو ہی بھلا دیا
  • میری محبت میں اس نے سر اپنا جھکا دیا
  • میں اسکا ہوں یہ اس نے پوری دنیا کو بتا دیا
  • میرے سپنے وچ او آیا
  • مینوں اپنا حال سنایا
  • مینوں دل دی گل سنا کہ 
  • اپنے سینے دے نال لایا
  • میرا آنکھ کھولن دا دل نی ک
  • میں سوتا ہی رہ جاواں
  • کوئی نہ اٹھاوے مینوں یارو
  • میں اودا ہو جاواں
  • فیر آنکھ میری کھلی تہ سپنا ٹوٹیا
  • او گلی میری وچ آیا
  • مینوں سینے دے نال لایا
  • میں بڑا ہی خوش ہویا
  • اونے میرا سپنا سچ بنایا
  • میرے سپنے وچ او آیا
  • مینوں اپنا حال سنایا
  • مینوں دل دی گل سنا کہ 
  • اپنے سینے دے نال لایا
  • تیـــــری ہونٹــــوں پر اپنـــی مســــــــکان📚💞🥀
  • ســــــــــــجا دوں📚💞🥀
  • تیـــری اک خـــوشی پہ اپـــنے ســــــارے📚💞🥀
  • غـــم بھــولا دوں📚💞🥀
  • اگـــر کوئـــــی پوچـــھے مجـــــــــھ سـے📚💞🥀
  • خـــــــوشی کــــــــــس میـــــــــــــں ھے📚💞🥀
  • تو ہنــــس کر میــــں اســے تیــــــــرا نام 📚💞🥀
  • بـــــــــــــــتا دوں📚💞🥀

  • 💞____بہت چھوٹی سی حسرت ہے 🌠
  • 🍂بہت  پاکیزہ  چاہت ہے 💞
  • 🌠____تمھارے روبرو آکر 🌠
  • 💞_______میری جاناں  باوضو ہو کر🌠
  • 🌠____گواھ  کر کے ستاروں کو🍂
  • 💞گگن کے سب کناروں کو💞
  • 🍂_______فقط اتنا سا۔ کہنا ہے🌠
  • _💞__مجھے تم سے محبت ہے 💞

  • ‏درد  دیتی  ہے  تیری  خاموشی...
  • ‏مار دیتا ہے تیرا یُوں بےخبر رہنا...!!